0

Baksteg

Hej! Har inte känt mig så sugen på att dokumentera senaste veckorna.. Det är som vanligt min kropp och jag som inte riktigt kommer överens. Har kört på lite för hårt med träningen, vilket jag har fått betala för dom senaste veckorna, med huvudvärk, ont överallt och svårt att sova. Så nu har jag fått ta några steg tillbaks för att köra sjukgymnastik och bygga upp ifrån grunden. Så den "vanliga" träningen får vänta lite. Kommer fortfarande att köra 100 pass, med det blir inte till nyår. Idag blir det nr 57, en Power Walk med Mimmi :) Ligger fortfarande bra till för att klara mitt viktmål i alla fall. -11 kg sen start! :) Sen har det ju faktiskt inte bara vart dåligt dom senaste veckorna. Har ju fått nytt jobb som Marknadsassistänt på ICA Maxi! :D Kommer delvis att fortsätta med mitt gamla jobb med med roligt med nya arbetsuppgifter och ny arbetsplats. Framför allt så får jag gångavstånd till jobbet igen. Det har jag saknat. :)
Har fått ut mina jornaler med. Var hos läkaren för några veckor sedan och eftersom jag har flyttat och bytt vårdcentral så kunde dom inte direkt göra något då dom inte kunde se vad som redan är kollat. Så då fixade jag så att jag fick ut dom ist. Det känns bra att ha lite koll. :) En av mina brudtärnor har en syster som är sjukgymnast så hon fixade så att jag fick träffa henne. Hon förklarade jätte bra och gav med några bra övningar. Hon trodde att en duktig sjukgymnast kan hjälpa mig att få det kanske inte bra, men bättre! Så nu hoppas vi på det! :)

Kommentera här: