0

Min helg :)

Började helgen med ett jobbpass på Kronis, följt av en tupplur.. 😴😂 efter det vart det massa god mat #kantarellmacka, ett träningspass och en spontan utekväll med Angelica, Andreas & Andreas 😄🎉
I morse var jag tydligen vääääldigt trött.. Marcus ville ge mig en godmorgon puss när han gick upp men vart helt avvisad av en halvsovande Elin "Det är SÖNDAG! Försvinn!" 😴😂 stackars Marcus! 😂😘
Annars i dag har jag vart ute i Håkanbol och plockat en massa svamp med Pappa, Elsie & Bamse. Följt av att äta den goda svampen  så klart! 😂 och en kvällskaffe med Alexander och Emily. 😄☕
Har dessutom hunnit klämma in träningspass nr 20 & 21 under helgen. Båda vart kortare pass på crosstrainern. Men bättre än inget alls :)
Har dessutom lyckats göra mig av med ytligare ett kilo så nu är det bara 20 kg kvar att jobba bort! :) 
Har fått ihop en ny 25% rabatt i ICA hälsoappen med! 😄
Men nu blir det soova. Har ett 11 h jobbpass att se fram emot i morgon.. tjohoo 😰
Natti <3

Kommentera här: