0

Julbak och Polisbesök :)

 
Har bakat årets pepparkakor med älsklingen och knäcken med Lina i luren... det vart bara ca 3h denna gång! :) Det vart riktiga konstverk som ni kan se! ;) Annars så hade vi ett gäng poliser med sina hundar på besök i Boulehallen under veckan. Dom ringde och frågade om dom fick komma hit och träna med sina hundar. Det var faktiskt riktigt roligt att se. Dom gömde knark och så fick hundarna söka igenom hela lokalerna för att hitta det. :) Annars har det blivit ganska så mycket ICA senaste tiden. Riktigt kul att vara där lite! :) Håller på att lär mig att stänga butiken villket är något jag inte har gjort tidigare. Alltid roligt att lära sig nya saker. :) Sen har vi även förberätt allt för att flytta över bokföringen av K&A och Draken till mig efter årsskiftet. Det ska också bli roligt, om mamma låter mig sköta det villsäga. Hon är ganska så bra på att lägga sig i och röra till det. Men vi får la se hur det går. :) Gör 3:e sista Boulehallen passet för i år i dag. Det ska bli riktigt skönt att få lite ledigt härifrån ett tag! Och så lääängtar jag tills i morgon då ska jag till min Massör i Karlstad! Har haft en riktigt jobbig spänningshuvudvärk som har kommit och gått senaste veckan som det ska bli skönt att bli av med. :) 
 
Men nu hade jag inget mer på hjärtat, så bäst att jag tar och jobbar lite istället. :)
 
Ciaao <3
 

Kommentera här: