0

Dans & Boulehallen


Hej! I dag sitter jag i Boulehallen och jobbar heeeela dagen! Känns fett ovärt i dag då jag räknar med att det kommer att vara 0 kunder. Onsdagar brukar vara en väldigt lungn dag förutom dom som kommer och tränar inför bouleturneringen som har vart på torsdagar, men efter som att den är klar för säsongen så blir det nog bara lilla jag i dag! SUCK... Har ju i alla fall Ella här. :) Sen får det bli lite bokföring, finslipa några reklamblad, kanske någon film när jag har tröttnat på det. Har jag tur kanske Angelica kommer förbi på en kaffe lite senare :) 
Verkstaden börjar förresten bli inflyttningsklart efter branden! Så det är kul i alla fall, och vi har äntligen blivit av med röklukten... tror jag (eller så har jag blivit så van att jag inte känner den längre) :)
 
..Ja det var väl vad jag hade att skriva just nu.. Mycket roligt i Karlskoga ;)
 
Ciaao

Kommentera här: