0

When we stand together!


haha det är ju bara för underbart när man kommer hem och har fått ett brev som inte innehåller en räkning! Nej det var Elin Nilsson som har skickat ett kort med lite vacker "konst" och kul budskap! haha gullunge! Blir så tokig på henne för att hon har tagit bort sin FB! Hur ska jag nu kunna hålla koll på henner nere i Kalmar!? Säkert därför hon tog bort den... Mupp! ;) Nej men jätte kul att hitta i brevlådan när man kommer hem trött och sleten efter en heldag med jobb. Det gjorde min dag! :) Det behövdes nu när vädret är så otroligt tråååkigt! Och Puttesnutte är på vift i Västerås?! Och Angelica kommer inte hem förens på onsdag! Karlskoga är ju grymt tråkigt just nu! ^^  Men i alla fall så var jag as duktigt på jobbet i dag! Hade Butikspass på MAXI och ägde som bara den! Tempo Tempo Tempo! Det är dom tydligen inte vana med där. haha vi måste vara väldigt effektiva på Kronis i Dfs! :) Men i alla fall så sitter jag och väntar på att Marcus ska höra av sig. Han for hem till Stholm över helgen ist så han skulle flytta in i dag ist. Så det blir väl att visa han lite ur grejerna fungerar i villan innan kvällen. Annars inget roligt planerat i dag.
I morgon blir det förhoppningsvis Leeedigt eller ännu ett Butikspass på MAXI. Om jag är ledig så kanske jag och Sara ska åka in till Karlstad och kolla lite bio bla. Det känns ju som att det är att föredra av dom två! Det blir ju inte så ofta som man får träffa den duraselkaninen! ;) Hoppas Hoppas. I övrigt så sitter jag hela dagarna nu och stirrar på almenackan i väntan på att det ska bli ONSDAG då min Pingla kommer hem! Som jag har saknat henne den här gången! <3 Glad över att hon blir hemma heeeela sommaren nu!! :)
Ciaao <3

Kommentera här: