0

When I look at you..


Guuuud villket härligt väder det är i dag! Har vart och hälsat på Anna i butiken över lunchen och bla. planerat lite jobb nästa vecka när jag ska hjälpa henne i butiken ett par dagar. :) Annars så vart det en vända på stan och shoppa lite! Underbart! Det var typ evigheter sen jag gjorde det senast! Hittade lite kläder som jag är suupernöjd med! :) Sen vart det ju såklart en visit på bolaget med! Det klirrar tomt i förådet och bäst att fylla på tills helgen när det troligtvis blir lite grilla, dricka och ev. badtunna! Det ser vi fram emot! Annars i dag har jag lagat nässelsoppa! Riktigt gott och allt för länge sen det vart senast! :)
Nu tänkte jag ta en långpromenad hem till farmor och vattna lite blommor. Skulle ha gjort det i måndags men glömde såklart bort det med mitt guldfiskminne ^^ Så hoppas på att alla blommor lever än! ;) Sen tänkte jag kila förbi ica och köpa lite ingridienser till Annas Pannacotta som jag har vart sugen på i flera veckor!! Nu ska jag banne mig köpa hem så att jag kan göra det med! Så om nån har tråkigt i kväll är det bara att komma föbi på goosaker! :)
Ciaaao <3

Kommentera här: