0

What makes you beautiful..?


Det vart en helkväll i Karlstad med Sara i går! Supertrevligt! Vi gick lite på Bergvik och schoppade sen vart det in till stan för lite god mat. Och avslutningsvis vart det The Dictator på bio. Hysteriskt rolig. Vi satt och asgarvade typ hela filmen! Den rekomenderar jag att se om man är sugen på galen humor!
http://www.youtube.com/watch?v=E-2PVh-Ht3U
Annars i dag nu på morgonen så har jag pratat med Angelica!! Dom sitter på tåget påväg hem nu! Underbart! Och jag som ska jobba hela dan.. Suck!!! Så otroligt otaggad! Förhoppningsvis är hon vaken när jag slutar 19.30 men det är nog inte så troligt! :/ Turligt nog är jag ledig heeela dan i morgon. Ska på ljusparty hos Anna Berta vid tretiden med. Det ska bli roligt! Det var jätte länge sen jag var på något sådant. Det blir nog inte till att köpa vidare mycket dock! Det börjar eka tomt i plånboken och jag skulle gärna vilja undvika att ta från min semesterkassa som jag och Anna ska spendera på något soligt nästa vår! Wiihoo! :)
Men nu ska jag ta och koka ihop lite frukost och bege mig till Maxi för att tjäna lita pengar! :P
Ciaao <3

Kommentera här: