0

We are Young


ujuj vad härligt det har vart att vara ledig i början av denna vecka! Älskar mitt jobb just nu! :P I gåår vart det skooshopping som jag älskar såå! SkoKanonen har ju gått i konken så dom har mega rea! Köpte fem par skor till ett värde av ca 1300 för 270 sek! NAJS! :) Sen vart det lite promenad och altanhäng med Angelica och Putte. Solklar kväll! :) Och i dag har jag vart och druckigt lite kaffe hos Anna i butiken. Efter det har jag och Angelica sooolat! Såå skönt väder!! Lite färg fick jag allt med. Men vi har planerat att bygga vidare på den i morgon om vädret är detsamma. Hoppas hoppas! Annars nu på kvällen har jag och Putte vart ute på långpromme, Haft lite altanhäng, kollat lite Glee, Druckigt ett litet glas vin ( sommar alkisar som vi är ;) ) Och sist men inte minst vart det en 3 km löparrunda! Har lite kvar att jobba på om jag ska komma tillbaks till min forna form. Men vänta bara! Snaart så! :)
Men nu tänkte jag i alla fall ta kvällen och kolla på nån bra film ur arkivet! Nått bra ska la gå att hitta! :)
Natti <3

Kommentera här: