0

Time ruches bye to fast..

Uch vad mycket jag har att göra innan bilen går mot Funäsdalen i morgon!! Städa, tvätta, packa, måla?, handla, jobba... huur ska jag hinna med! Känner att jag är lite stressad i dag. har hunnit köra en tvättmaskin av tre. sen ska det tummlas, vikas, sorteras och bäddas av dessa. Och kattsanden är SLUT igenn så det måste jag åka och köpa mer av och rensa lådor innan jag åker, så att Alexander inte behöver bry sig om det. :) Sen vet jag inte enns villken bil jag ska ha upp till Funäsdalen. Inte min hoppas jag!! Då kommer jag bergis att få motorstopp efter 4h bilfärd! och det låter ju kul eller? Och så ska jag ju ha med en massa grejer upp till Jens med för att kompletera lagret. Har jag packat det än? Nääää! Suck! Varför har jag inte gjort allt detta i går? Gaalen jag blir på mig själv! Skönt att det är årets sista tävling! Sen blir det bara jobb på hemmaplan. Och det ska bli sååå skönt! :)

 

Men nu ska jag koka ihop lite Lunch till min räddare i nöden! :)

Tror bestämt att det var Lax och fiskbullar som var beställt! ;)

 

Wich me Luck!

Ciaao

Kommentera här: