0

Om du alltid gör som du alltid har gjort så kommer du alltid att få det som du alltid har fått..


Jaha ja! Då gör vi ett nytt försök med bloggen! Väldigt dålig på detta känner jag. Men nu har jag ju tid för det igenn. :) Dagen till ära har jag slitit tillsammans med Elsie ute i trädgården och planterat blommor, smultron, grävt en ny rabbat vid lekerstugan, gjort rent badtunnan som nu står och fylls upp med vatten igenn. Nu blir det en lunch rast och sen ska jag upp och måla det sista i Angelicas rum så att det hinner bli klart tills hon kommer hem! :) Kvällen till ära ska jag in till Kronis i Degerfors och fylla på mitt kaffe föråd efterssom att det börjar ta slut. Så blir det även ett litet kvälls besök hos Anna och Emil för att kolla in nya sovrummet som är fördigrenoverat! :)
Hurtig dag i dag! Men det behövs. Latade mig heeela dagen med lill Lärk i går så får ta igenn förlorad tid i dag! :P
Men nu kurrar magen så detta får duga för stunden! Nu vill jag ha lite mat! :)
Ciaaao.

Kommentera här: