0

Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare..


Äntligen hemma från dagens jobbpass. Självklart skulle det strula med stägningen och det tog gryymt lång tid innan vi fick ordning pår felet! För att inte tala om att jag ska öppna i Degerfors i morgon nu med! Det kommer att bli en lååång vecka! Nu ska jag rensa kattlådor och packa mina väskor så att det är klart i alla fall. Sen blir det upp allt för tidigt i morgon och jobba 7.30-11.00 på Kronis. Sen blir det dirr vidare ut till Håkanbol för att packa jobbbilen. Sen hem och andas ut och tagga för sju timmar i bil.. ^^ Längtar redan till min "helg" som börjar på måndag!
Men nu har jag inte tid att skriva mer. Massor att göra! Köpte lite nya fiskar till Akvariet i dag btw! Pyttesmå. Får väl se om det finns några kvar när jag kommer hem. :P
Ciaao

Kommentera här: