2

Läängtar till sommaren! <3


Andra dagen jag sitter hemma och tråkar med feber. Tror att det börjar stiga mig åt huvudet snart. Sitter här och är nostalgisk och saknig. Saknar Ricke. Men honnom får jag förhoppningsvis träffa till helgen om febern ger sig. Saknar min Lina som är i storstaden och jobbar. Det ska bli så kul när hon flyttar hem på heltid! Det finns inget roligare än när en bakfull lina klampar in på morgonen i morgonrock och håret på sned och frågar om jag vill ha frukost. Det saknar vi. Sen läängtar vi efter lillebrors student!! har sett alldeles för lite av honom dom senaste fyra åren. Det ska bli så härligt att få hem honom igenn! :):) Men nu ska jag ta och dricka upp mitt glas vin och kolla på typ 15e filmen denna vecka ^^
Ciaao <3

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Finns inget roligare än att se en nästan lika bakfull Elin i morgonrock som tackar ja till frukost :D <3

2 elin:

skriven

hehe :P men jag tycker ju om din fylle frukost! (A) :P

Kommentera här: