0

Rock the night!

Så har bestämt mig för att blogga mer regelbundet så här är dagens uppdatering:
Spenderade gårdagen med att jobba. Efter det vart det en helmysig kväll med flim och finbesök :), som sorgligt nog var tvungen att gå upp fruktansvärt tidigt. Så vaknade vid fyra på morgonen och kunde inte somna om så hamlade i soffan och kollade på några avsnitt av Gilmore girls, är inne på seson 5 nu, somnade om först vid sju på morgonen och vaknade vid ett av att lillebror klampade in! Tok unge! :D Så har skjussat ut han till Håkanbol så att han kunde byta bil efterssom att hans bil är trasig som vanligt ^^ sen nu på kvällen har jag tvingat Nöt att följa med ut på promenad med stumpan och kolla på ett avsnitt av Gilmore Girls! :)
upps var nära att glömma bort att nämna hur duktig jag har vart i dag! Har städat garaget och fått ihop en säck och en jättelik kartong med kläder, skor och annat trams som får åka med på nästa vända ner till Polen. Och för att inte tala om att det blir en bil full med skräp till tippen! Jag måste sluta upp med att samla på mig skräp!
Men nu måske jag krypa till sängs. I morgon är det 8.00-19.00 som gäller på jobbet men får en halvtimmas masage med det så överlever nog dagen! :P
Ciaao <3

Kommentera här: