0

I had a dream..



Äntligen har våren kommit på riktigt! :D
Fick njuta fullt ut av invigningen av solen och värmen med en långledig helg i Karlstad där det bjöds på bla. god mat, biljard, barrunda och en massa mys! Bättre blir det inte! :D
 Sen i måndags Öppnade Anna Fis sin Butik! Är så stolt över henne och önskar henne all lycka i världen! :) <3 

Gav mig på uppdrag "tvätta fönstren på andra våningen" i går. Kom inte längre än mitt vardagsrum dock. Och dom kommer att behöva en omgång till innan jag blir helt nöjd! Börjar tro att detta är något dessa fönster aldrig har råkat ut för tidigare! :O Ska försöka klämma in det i morgon efter att jag har tvättat blien och bytt till sommardäck. :) Sen blir det några timmars jobb innan kvällens höjdpunkt! :):)

Men nu har jag uppfylt mit löfte och anser att jag har rätten till att återgå till yttligare ett avnitt av Gilmore Girls. :P

upps! hehe höll på att glömma bort! Har invigt min nya cykel! Lyckades efter många om och men att få luft i däcken! Är så stolt över mig själv! :P
Ciaao <3

Kommentera här: