3

Rörelse i natten

Kom just in fårn kvällspromenaden med stumpan. vi tänkte gå ner till älven men det var det full rulle och cirkus på ingång så det fick bli en tur i Kanada istället. Annars i dag så har jag blivit 500 kronor fattigare efter ett besök hos tandläkaren där dom konstaterade att allt såg bra ut! HA sorgligt dyrt! ^^ Och efter den förlusten har jag vart ute i Håkanbol och matat katterna och sedan hela eftermidagen i stallet och mockat och ridigt. Det vart mycket protester och studsande i dag dock. Får hoppas att hon är lugnade på torsdag :)
Men nu ska jag krypa till sängs och kolla film. i morgon blir det upp och jobba igenn. :)

Måste bara säga att helgens festligheter var roligare än vad dom har vart på riktigt länge! :)
En riktig toppen kväll!

Ciaao <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej Elin!



Det var ett tag sedan, hör av dig å går vi och fikar någon dag!



Puss och kram!

2 elin:

skriven

haha ja det låter bra men vem ska jag höra av mig till ? :P

3 AK:

skriven

Du har mitt nummer va?

Kommentera här: