0

Sommar och sol.. och jobb ^^


jobb jobb jobb. jobbar hela dagarna nu känns det som. men snaart får jag ledigt i genn :) Blir tälta med kompisarna på PIP sen blir det nog statt på lördag med. tror att jag hänkar i alla fall :D Sen ska jag kanske skjussa upp Lina till Stholm om två veckor på jobbintervjuv :D gooit :P Annars händer det inte så mycket nu :) Ella är bättre i tassen och behöver inte ha den lindad längre, men det blir inga långa promenader riktigt än. och i dag har jag jobbat hela dagen ( 12.00 -21.00 ) vaknade av att Rasmus kom förbi med posten som vanligt ^^ haha han är för söt :) och nu på kvällen skulle jag och tjejerna iväg och bada, men det vart bara till att doppa tårna lite sen gav vi upp ^^ och i morgon ska jag jobba igenn ^^ enda dagen på hela vecka som jag slutar före 21.00 så kanske blir ett dopp då ist :) Nej men nu ska jag fixa en matlåda till i morgon och sen krypa till kojs. Skönt att sommarvädret har hittat tillbaks i alla fall :) vi får hoppas att det håller i sig! :) 
Natti <3 

Kommentera här: