1

You might never feel ready to move in ore move on. But you have to because that´s how we grow. And growing is what it’s all about.



Åkte till Norge och tillbaks tillsammans med Jennifer i Fredags och lämnade lite paket på postkontoret, och så var vi förbi deras lägenhelt som låg en bit utanför så det vart en heldag i bil. Sen på kvällen kom Lina hit och så tog hon med mig till Mc Donalds och åt lite hamburgare.:) Sen i Lördags träffade jag Lax och Svanis en stund på dagen och sen vid fyratiden kom Lina hit sen åkte vi på 40 års kalas! Villket var mycket roligare än vad det låter! Det vart blandannat några vändor av Degerforsrundan (öl-spelet)! Sen senare på kvällen kom Johan och hämtade mig och så vart det film och mys hemma hos mig :) Sen i Söndags fyllde pappa 50 år så då var vi ute i Håkanbol och firade honom! Kan ju erkänna att jag inte var vidare sugen på tårta vid det laget med vi fick ju mat med i alla fall :P Och i dag fick jag med mig Jack in till Kga, för att hämta ut biljetten till PIP! så nu är det ordnat! och efter det har jag jobbat ett tre timmars pass på Kronis. Så nu är jag ledig tills på lördag! :D Härlit! Sen har Angelica vart är nu på kvällen och gett Ella ett nytt gosedjur i julklapp! Hon tyckte att Nalle börjar bli lite sleten! ;) Men Ella gilart i alla fall! Hon har inte lämnat ifrån sig råttan ännu! :) Sen får vi se vad det blir nu i kväll. Film och sova kanske :) Ska upp tidigt i morgon och åka in till Örebro och göra sista julhandlingen med Lina och Anna-Karin i morgon! ojoj det kommer inte att bli en lugn dag! Men så går det när man är sent ute! :)
Ciaao <3 




Kommentarer:

1 Aaron:

skriven

i dont what im doing but i wanted to comment something hahahaha

Kommentera här: