1

Pass 19 av 100

Det fick bli ett pass på crosstrainern nu på kvällen. Hade tänkt göra det i går men var helt utslagen efter massagen. Provade en ny massör i går som en arbetskamrat har rekommenderat. Min vanliga har semester :) Men den här nya var mycket bättre än allt annat jag har provat förutom min vanliga. Hon är helt klart bäst! Men alltid bra att ha en plan B när hon är fullbokad eller ledig. :)
Annars i dag har det blivit ett 11 h jobbpass på kronis. Men det vart en bättre dag än vad jag hade räknat med! Helt klart den goda Brownien med nutellafrosting som räddade dagen! <3 Glutenfri och allt! Lena på jobbet som tyckte att även jag skulle få smaka på go fikan på jobbet för en gång skull! :)
Annars i dag så har vi vart ute hos mor & far och käkat middag och stulit massa kantareller från pappa! :D Dom hade några släktingar från Tyskland på besök. :)
Men nu ska jag försöka sova lite. I morgon är det jobb som gäller.. tjohoo ^^ :)

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Du är grym Elin, kul att följa din blogg särskilt som vi inte ses så ofta IRL! Heja heja och kram

Svar: 😄💖
Elin

Kommentera här: