1

Love You Like A Love Song!

Grattis Lina! Du har vart än av mina bästa vänner i över 10 år! Älskar dig! <3

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igenn! :) Suck! Men i alla fall så vart det roligaste helgen på länge! Förfest hos Lisa som fyllde 21! Stort grattis! :) Sen vart det ut på statt där det äntligen var lite kul folk ute igenn! Häärligt! :) Sen såklart efterfest här. Tror vi somna vid 5-6 tiden! En toppenkväll helt enkelt! :) Söndag vart såklart en bakisdag och lite morsdag firande ute i Håkanbol. Och på kvällen vart det kvällspromenad i näset med Marcus och Patrik. Sen somna framför en film typ! I går vart det en riktigt lååång sovmorgon (det behövdes) Lite städning och en helkväll med träning. Drog ner till Träningslagret och löste in mitt årskort som jag fick i födelsedagspresent och körde lite, och då menar jag lite ^^, styrka och konditionsträning med Marcus. Sen var vi ju redan uppe i varv så det vart en cykeltur på 2 timmar efter det. Så allt som allt vart det ett tre timmars träningsspass. Varför börja försiktigt? ^^ Så i dag har jag i alla fall TRÄNINGSVÄRK. Inte så illa som jag väntat mig dock. Så det är skönt i alla fall! :) Och i dag är det ju Linas Födelsedag! Hurra Hurra Hurra! :D Synd att hon är i Stholm. Men hon kommer ju hem på fredag så i helgen blir det fira av. Trist att jag jobbar både lördag och söndag dock. Men har flyttat om jobbpassen lite så lite festande ska allt gå bra! :) I morgon blir det till att extraknäcka lite på Pastell Intim. Det ska bli roligt faktist. Skönt att göra något annat än ICA ibland. :) Sen på kvällen blir det förhoppningsvis en fika med några av tjejerna från Karlskoga Slalomklubb! Har ju både Sara och Matilda hemma under veckan! :) Det ska bli riktigt roligt!
Men nu ska jag ta och laga lite mat och invänta Angelica! Så får vi se vad vi hittar på i dag! Det vart ju lite oväntat fint väder i dag! Härligt! :D
Ciao <3

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Bästa Elin ! :D <3

Kommentera här: