0

Nu du kärring!


Tack alla underbara för en as kul helg! :)
Började fredagen med sommarens sista ICA MAXI pass! Nu äre bara Kronis i Degerfors som gäller! Underbart! :) Sen blev det en helkväll med festande och Björn Rosenström på statt! Bra som alltid! "efterfestade" på MAX, kan ju med all säkerhet säga att en hamburgare aldrig har smakat så gott förr! :)
Sen i lördags var jag barnvakt till de fina små alkisarna som är med på korten! Skjussade på dom, fixade kransar och stydre upp förfest. Sen var jag duktig och spenderade resten av kvällen hemma hos Matilda och drack kaffe. Kännde att jag inte orkade med en tvådagars denna helg. Sen i dag har jag fått hämta pizza och mata dom små alkisarna. Det vart altanhäng heeela dagen med Lina, Angelica, Patrik, Linda och Matilda! En helt ok söndag! :) Och nu på kvällen har jag vart och kollat in Alexanders nya lya. Superfin! :) Lite att fixa med men det kommer nog att bli asbra! Och han fixa så att jag kan lyssna på Spotify i bilen! Underbart! :D Så sjukt trött på all radio reklam!! Men nu ska jag njuta av en helkväll med huset för mig själv och laga lite mat och slappa framför Tv:n! :)
Ciaaao <3

Kommentera här: