0

Vänner är som stjärnor! Du ser dom inte jämt, men du vet att dom finns där! Tack för att ni finns mina underbara vänner! <3

Hej på er! Nu är mina könor bortresta igenn! Ska se om jag inte kan vara lite duktigare denna gång och hålla uppdateringarna igång! :) Angelica lever just nu loppan i solen och surfar hela dagarna (inte alls avis!) ;) Och Lina har äntligen tagit första steget för att kunna arbeta med sitt drömjobb! Synd att första steget ligger i Stholm dock! Men som sagt det är ju bara några timmar bort! :) Och så håller jag henns möbler och husdjur som gisslan så att hon MÅSTE komma hit och hälsa på! :D hihi Vad smart jag är! :) Tur som jag har så är i alla fall min Anna kvar i trekterna så att jag inte behöver känna mig heelt övergiven här hemma! :) <3
Annars så har jag börjat på ett nytt jobb denna vecka, som försäljare på ett företag i Örebro! :) Har fått jätte trevliga arbetskamrater men är lite tveksam över arbetstiderna! Det är lååånga dagar! Men har bestämt mig för att ge jobbet en ärlig chans i alla fall så får vi se hur det går! :)
Trivs gyllene i huset! Eller jag.. just nu Zooet som jag har här hemma med min vove, katt och fiskar och så Linas kissekatter med! Villken tur att dom är så gooa alla djuren! :) <3
Men nu blir det en promenad ut i kylan med Ella och sen invänta Lax som skall komma förbi på en kaffe innan vi kilar ner till solariet och hoppas på att få lite färg! :) Sen blir det lite jobb på B-stedt, ska inventera käppkagret. Jätte kul! ^^men vill jag ha något att leva på nästa månad så har jag inte så mycket att välja på! :)
Kram på er i Kylan! :)

Kommentera här: