2

Let us dance for a while


Stallet.


Ålandskryssningen.

Fest i Karlstad.


Mina söta husdjur.


Statt.



Får köra en uppdaterare här känner jag! :) Det var ett tag sen! Har vart bosatt ute i Håkanbol dom senaste dagarna, tillsammans med djuren. Men nu är jag hemma igenn! :) I morgon blir det upp och jobba! I övrigt så vart det festande med Lina och Jen i Lördags! Missade gratis tiden in på statt med två min villket suger totalt med tanke på att man redan är nere på dåligt med cash! Men i övrigt var kvällen hur roligt som hellst! Vart bjuden på burgare efter och i gengäld skulle jag fixa efterfest. Men vi var alla aningen sletna när vi väl kom till Degen så det vart det inte mycket av. Max tvärsomnade på soffan och jag, Lindgren och kakan drog igång nån gammal krigsfilm som ingen begrep så det slutade med att alla sov! ^^ Annars har jag och Lina spenderat dagarna ute i stallet! :) Och där tog minnet slut.
Ciaao :)

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

HAHA ! Bästa minnet ;D

2 elin:

skriven

mmh! eller inte! :D

Kommentera här: