5

Because, sometimes, you have to step outside of the person you've been. And remember the person you were meant to be. The person you wanted to be. The person you are.


Såå.. Har slutat å jobba för mor och far för stunden. Kände att det vart lite för mycket med två jobb. Får se om jag knaske kommer tillbaks dit till hösten. Men för stunden är jag nöjd där jag är. Så innan jag säger något till Annica (om jag gör det) så har jag i alla fall tre härliga dagar i veckan att ånjuta av frihet! Gårdagen spenderades med att klippa alla gräsmattor ute i Håkanbol och en tur till stallet med Ellinor. :) Och i dag har jag skrubbat varenda milimeter av mitt kök så finare än så här har det nog aldrig vart. Sen har jag vart uppe i råbeck och tränat nybörjare, och sen ätigt pizza med Burra och Svanis. Resten av kvällen har spenderats framför datorn med några avsnitt av Men in Trees och en kopp varm choklad! :) Toppen kväll :P Och planerna för morgondagen blir nog en lång skön morgonpromenad och kanske stallet fram mot kvällen. Beror lite på vädret :) Men nu ska jag krypa till sängs :)
Ciaaao <3

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

Sv; otroligt vacker! ;D haha

2 StinaLii:

skriven

frågestund på min blogg !

ställ gärna en fråga=)

3 Anonym:

skriven

"Så innan jag säger något till Annica (om jag gör det) så har jag i alla fall tre härliga dagar i veckan att ånjuta av frihet!"



Haha! Om du gör det ja ;)

4 Elin:

skriven

Bara för att jag är så bra på att skriva namn på mina kommentarer

5 elin:

skriven

haha taskigt elin taskigt! :P hoppas att det regnar i turkiet! ;)

Kommentera här: