0

"Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre"








Såå nu äntligen kommer en uppdatering. Har varit lite lat senaste tiden känner jag. Men i alla fall.. Bilderna kommer från Linas 20 års kalas förra fredan. haha Vilken min vi fick när vi kom och knackade på. Hon trode att hon skulle få sitta hemma med sin familj och fira sin 20 års dag. Men icke sa nicke. :P Vart en helhelg med festande (som det brukar bli när lina kommer hem.) :P Men en helhelg att ånjuta av gitarrspel, allsång och vilt festande! Precis som det ska vara! :D Annars nu under veckan har jag fått tillbaks min skruttomobil. Hon spinner som en katt (eller nästan i alla fall..) ;) Nya högtalare skulle ju kanske inte sitta helt fel. Men i alla fall så har jag vart ute och ridigt med Elinor :) och så har jag lekt lite med Angelica, Lax, Burra, Jack, Alexander och Rasmus under veckan. :) Och så har det ju självklart vart nybörjarträning i orientering. Fick någar småtjejer i min grupp denna gång med. Helsöta! :P Och i går kom Lina hem för i kväll ska vi fira Fredrik som både fyllt år och tagigt körkort under veckan! Stort Grattis! :D Men nu ska jag fixa lite inna jobbet och sen blir det fest hela natten lång! :D
Ciaaao <3

Snart åker vi! :D

Kommentera här: