4

"har du huvudet på dig när du åker skidor?"

- En solklar fråga från Andréa, som bara råkar vara lärare?! :P

I dag började själva distrubetörsmötet. Så dom har suttigt med det från sju på morgonen till sju på kvällen. Jag var med ungefär halva. Sen åkte jag in till en småstad i närheten tillsammans med Andréa, som är pappas kusin, och tog en fika och gick på stan i någon timma. Hon köpte bla. nån 56% alkohol åt mig som jag inte har vågat mig på att smaka ännu! Sen nu på kvällen har vi ätigt och druckigt öl, från kl sju tills nu! :) Kommer att bli en jävel på att förstå språk när jag kommer hem känner jag! Har bla. En fransman, en spanjor, en ryss, två islänningar....... ovs. Men nu ska jag ge upp för dagen tror jag. ska vara ärlett för nästa del av mötet kl 8.00 i morgon bitti så lite sömn skulle inte sitta fel :)
Ciaaao <3

Kommentarer:

1 Christian:

skriven

Elin - how do you survive Gunnar's socks? Uuuuuuaaaaaaahhhhhh!!

2 Christian:

skriven

Guy - thought this was secret - so don't tell Gunnar!

3 Christian:

skriven

Älska människor - jag säger det totala vansinnet - hela familjen nästan Bergstedt här i Bayern. Har vi satt på hårda tider, men i motsats till tidigare Gunnar och Karin är ganska halta varje kväll. En hård besvikelser. Kanske de bara surra i Sverige på gips. Sedan måste vi sluta gånger kommit upp till dig. Lyckligtvis Elin innehar ställning och förstörde våra Biervorat.



Många hälsningar, Christian

4 Christian:

skriven

kort förklaring: Biervorat = öl lager



Sorry guys - google translation is not the best!

Kommentera här: