5

Galen dag på Kronhallen!

haha bus eller godis kväll i dag känner jag! Har vart en helknäpp dag men rolig! :D har vart inne en massa småungar och köpt ägg och alla andra har vart noga med att köpa med lite godis hem! :P Kom tom. in några grabbar in på kronis och sa "bus eller godis" till oss i kassan nu på kvällen! ^^ Annars har det vart en jätte körig dag till att börja med, två kassor traiska och alla panikhandlade godis så långa köer! Men nu på kvällen antar jag att det vart något bra på tv eftersom att det har vart helt otroligt lungt! Jag och Jessica funderarde på om vi skulle sätta oss och sy nya jobb uniformer till pojkarna, dvs en söt blå "kort" kjol och dom extremt små tröjorna som vi har uppe i personalrummet! Det skulle bil en roligt syn! Men kanske skrämma bort många kunder så bäst att låta bli! :P Sen har vi anmält oss till personalfesten såklart! Det blir något att se fram emot! :P Och så löste jag nästa veckas skräck med att gå själv till Valsverket! Får åka med Tommy dit! Gud så härligt! :) Men nu måste jag kila! Ella vill ut och gå och så har jag lovat att komma förbi hos Bea och Svanis, där grabbarna sitter och ölar, och säga hej en stund. Så jag och Ella ska kila upp dit nu!
Hare! <3

Kommentarer:

1 jessica:

skriven

jag tror att johan och adam skulle vara riktigt heta i de där kläderna faktiskt ;D men du , du måste lova mig att inte överge mig för johan på personalfesten såg ju att romansen var på väg när duskulle gå ;) haha :D

2 elin:

skriven

haha nu ska vi verkligen inte förhasta oss här! det är gammla tider det där! men vet du! jag kom på en bra idee! om vi skulle fixa de där söta kläderna till personalfesten! då behöver vi inte oroa oss för att nån av oss ska överge varann för nån av dom! dom kommer att vara så uptagna med varandra! :P ;)

3 NÖÖÖÖÖÖÖÖT BLÖT SKÖT =D:

skriven

Det T(r)asslade till sig alltså? :D

4 "pojkarna":

skriven

om vi ska ha dessa underbara kläder på oss, så tycker nog vi att ni ska ha noe passande kanske?;) tänk er bara vilken rolig kväll de skulle bli:P

trots allt så ska man väl kunna bjuda på sig vid vissa tillfällen;):P

5 elin:

skriven

haha ha inte allt för stora förväntningar nu pojkar men får vi på er kjol så får vi väl kanske ställa upp en smula!:P

Kommentera här: