0

Mormor <33

Hon dog i dag min lilla mormor. :( Morfar hade bäddat ner henne och gått för att ta sig en duch och när han kom tillbax var hon borta.. Vad sorgligt det känns. Hon vart så dålig så fort. Var där för ngra veckor sedan och satt och pratade med henne om lite allt möjligt, och när jag kom tillbax två veckor senare satt hon i rullstol och var knppt medveten om att jag var där eller vem jag var :(
Det var riktigt sorgligt att se henne i dag. Helt livlös och nerbäddad i sin säng med hela familjen omkring sig. Men det är endå lite skönt att hon fick dö. Det var inte så mycket till liv det hon har haft de senaste veckorna. :(
.. Men endå. Jag har ingen mormor kvar! :( Det kommer att bli tomt efter henne.. :(

Kommer att sakna min lilla mormor! Hon var altid så glad!! <3 :(

RIP. <3

Kommentera här: