0

Julkaos!

Nu är jag mitt inne i Julkaoset! Det är full rulle på alla jobben! villket innebär många och lååånga arbetsdagar! Det ska bli fruktansvärt skönt att vara lite ledig snart! Har hunnit klart med julbaket och julklapparna inför jul i alla fall. Det är bara en liten julklapp kvar som får vänta på att bli köpt tills på lördag. Då blir det också ett besök hos vetrinären med förken hund som har ont i vänsterörat och matte kan inte lista ut vad felet är. Lika bra att få det kollat ordentilgt så att lilla skruttan också får en god jul. Förhoppningsvis är det bara ett ihärdigt lock i örat..
 
Sen håller jag och Marcus på med ett litet julprojekt där vi bla. har tagit en massa kort hemma för att dockumentera hur det såg ut hemma hos oss år 2013. Tänkte att jag skulle dela med mig av lite av bilderna här i dag. :) 

  
  
    
   
   
 
   
 
 

Kommentera här: