0

Some friends are to die for! <3

Vilken underbar avslutning det vart på dagen! :)
Målafärgen tog slut så hann inte klart med målningen dock. men hinner köra lite i morgon innan jobbet. Och hann handla mer färg innan butikerna stängde! :)
MEN det vart ialla fall ett SUUUUPER MYSIGT besök hos Anna och Emil! :) <3 Gud så fint det vart i sovrummet! Det har dom gjort bra! :) Sen har Anna och jag kommit fram till att vi har gått och blivit gamla. Dagens samtalsämnen handlade till stor del om trädgård, hus och matlagnings tips!! haha sorgliga vi är! :P "vart handlar du dina fröpåsar?"
Men sen vart det lite planer för nästa vår som jag veeeerkligen ser fram emot! Gud vad roligt det ska bli! :D <3
Och så har jag haft ett litet dilemma senaste dagarna då alla mina vanliga djurvakter helt plötsligt är bortresta samtidigt som jag ska bort!! :O Men som tur är så har man ju toppen vänner som ställer upp! :) Så Alexander kommer hit och bor här medans jag är i Funäsdalen ..och fryser rumpan av mig! Så otroligt snällt! Får vara lite snäll med vattensprutan nästa gång jag klipper den killen! :P
Bra dag helt enkelt! :)
Nu ska jag fixa lite Guacamole dipp och cipps och götta mig framför en film! :)
Ciaaaao

Kommentera här: