0

Pass 36, 37 & 38

Har legat i dom senaste dagarna för att ta igen lite. Det vart lite för slappt några veckor så nu är det i princip 4:a pass vi veckan som gäller om jag ska hinna till 100 före nyår 😰 Dålig planering av mig.. men det är ju bara att kämpa på! 😅
Pass 36 vart ett kort pass i hemmagymmet. Följt att godmiddag hemma hos Fredrik & Ingela 😄😍
Pass 37 vart också ett lite kortare pass men på träningslagret.. Trött tjej efter jobb & kostrådgivnings kurs! :) 
Pass 38 vart även det på träningslagret. Fast med en grupp! :) uppvärmning och nervarvning på crosstrainern. Nervarvningen på 10 min hamnade under styrketräning, glömde ändra i mobilen. :) Men i alla fall så vart det lite mage & rygg i dag. :)
Annars i dag så har jag unnat mig en plugg fri dag, och träffat en massa godingar! #finastevänner 💖
Och så klart min sjukling Marcus! 😷😚 
Han har gått och blivit förkyld så här dumt tajmat när vi ska springa Action Run i Örebro på lördag. Själv kör jag alla möjliga huskurer för att inte bli smittad! Kommer att behöva alla krafter jag äger och har för att klara detta! 😅 #vadharvigettossinpå 😂

Kommentera här: