0

Nr 41 Action Run! :)

Sprang Action Run i går med Marcus, Fredrik & Johan. :) 7.5 km med 35 hinder. Jättekul, jobbigt och blött 😂 det vart allt några dopp i älven! Men är nöjd med min prestation i alla fall. Klarade alla hinder utan ca 5 (dom som krävde lite armmuskler 😂) men dom hade jag inte räknat med att klara av. Men nästa år kanske jag fixar dom med! :) När man inte klarade ett hinder fick man göra 10 burpies och sen fortsätta. 
Vi hade som mål att komma in på en tid under 1.30 h. Klarade loppet på: 1.21 h så nöjd där med. Nästa år blir målet att komma in under 1 h :) 
Det bästa under loppet var nog sista hindret, när vi skulle springa upp för ett löpband som gick åt fel håll. Mycket svårare än vad jag hade räknat med.. Marcus kom upp på första, men jag åkte med ner igen. 😅 På andra försöket försökte Marcus hjälpa mig upp vilket slutade med att han tappade balansen och åkte med ner. 😂 Det måste ha sett jätteroligt ut! På tredje försöket kom vi upp båda två i alla fall. 😄

I dag får jag dock betala priset för ett roligt lopp i går, med en förkylning, ömma muskler och några blåmärken 😅 

Kommentera här: