0

When we stand together..


Oj då nu har jag vart lite dålig på att blogga igenn.. :) Men i alla fall så i fredags jobbade jag mitt börsta pass på ICA Sandviken. Så nu har jag jobbar jag extra på alla tre butikerna fram till midsommar. Det är ju dock lite störande att det ska vara så olika på alla!!! Kan dom inte ha samma PLU koder i alla fall ^^ Men men det var jag och en Maxi tjej som hade kvällen och tror att vi klarade det bra trots att båda var lite osäkra på deras kvällsrutiner. :)
Annars så är jag klar med Angelicas rum nu! Dock så är det inte inrett för henne än så det flyttar in en kille som ska börja jobba som säljare på B-stedt i morgon. Han ska bo där tills han hittar en lägentet här i stan. Så min lilla plutt får vänta några veckor till innan hon flyttar in i sitt rum. :) Annars så vart det Taccokväll i går med Anna och Marcus! Suuper mysigt! Ska ev hitta på något med dem i kväll med! Sen kom ju Jennifer, Kim och Wilma förbi en liten stund med! Det vart ett väldigt kort besök men sånt får man ju räkna med när det är en liten med i bilden. Roligt att dom stannade förbi i alla fall :)
Annars i dag tänkte jag vara duktig och ge mig på Altam med högtrycks tvätten och ev börja olja in det och utemöblerna. Det skulle vara skönt att få det gjort så att man kan spendera resterande av vår och sommar med att bara sitta där och njuuta! :) Men nu äre dax att bege sig ut och göra lite nytta!
Ciaaao <3

Kommentera här: