0

I'm still standing!

Äntligen kom solen fam igenn! har vart lite dålig på att blogga dom senaste dagarna känner jag. men har jobbat och haft mig. I onsdag vart det ett Maxi Kassa pass, och sen på kvällen var det tre vinade som slukades tillsammans med Angelica, Patrik och Marcus! Lite spontatnt sådär på en onsdag som det brukar bli på våren! :P Sen i torsdags var jag på Ljusparty hos Anna! Jätte trevligt! Det vart nån timma extra efteråt med lite tjejsnack och bebismys tillsammans med Anna, Jennifer och lilla Wilma! :) Sen i går vart det stängning på Kronis i Dfs. Så förutom att städa lite vart det inte mycket annat gjort den dagen. Och i dag är det såå otroligt härligt väder! Gick in till stan med Marcus nu på förmidagen och visade vart vli har lite "bra att hålla koll på ställen" .. så som systembolaget och Harrys! ;) haha närrå men det vart en förmidagspromenad i alla fall. Och efterssom att vi drack upp hela mitt föråd i onsdags så var jag tvungen att fylla på med några vinflaskor. Ska vara ute och fixa lite i trädgården nu under dan och i kväll blir det lite onyktert med dom bästa! :) <3
Trevlig helg! :)
Ciaao <3

Kommentera här: