0

Release your ambitions!


Överlevde jobbet. Det var ganska så trevligt faktist. :) Dock så vart det en liten tupplur på soffan när jag kom hem. Men nu är energin på topp igenn. :) Har käkat lite midag med morfar nu på kvällen och nu väntas det finbesök av lill Lärk som kommer förbi på kvällspromenad och en kopp kaffe! :) Göttans!
I övrigt så händer det inte så mycket spännande nu.. Tänkte försöka bli klar med all renovering i Angelicas rum i morgon så att jag kan flytta in alla möbler och göra det helt klart innan veckan är slut. Sen måste jag bestämma hur jag vill ha det i badrummet på övervåningen så att jag kan dra igång med det ordentligt. Skulle vilja hinna med och måla om mitt sovrum med om tiden räcker till. För att inte tala om altan som behöver sig en omgång av målafärg! Hårt att bo i hus på våren ^^ :P Men som tur är har jag omt om jobb på Kronis fram till midsammar så tiden borde räcka till! :) Och har fixat lite extraknäck på Drakens Hyresfastigheter fram tills dess så att lönen inte blir allt för lidande. Kommer att få nöjet att måla om en rellativt stor byggnad.. kommer helt klart att ha och göra ett tag framöver. :)
Men nu ska jag se till att kaffet är klarre när Putte kommer! :)
Ciaao

Kommentera här: