0

Till Pinglan

Så nu har jag lovat Angelica att jag ska börja uppdatera bloggen så att hon kan ha lite koll på vad jag gör här hemma medans hon är ute i vida världen och reser! Hoppas att ni har det bra där nere i värmen!

Men ja som vanligt så händer det inte så mycket här hemma i degerfors. Dagen till ära har jag vattnat grönsakslandet och nu har jag pluggrast. Det är jätte soligt ute så det suger big time att sitta inne med skolböckerna. men men. måste man så måste man. Jonas ha lovat att höra av sig och komma och dricka kaffe och spela yatzy med mig så att jag inte saknar min pingla för mycket! :P Det ser vi fram emot. Och raringen ligger fortfarande hemma med feber och förkylning. Lyckligtvis har han inte lyckats smitta mig! :)

Annars börjar nedräkning nu. Bara en vecka kvar på ICA! Sen blir det semester i 4 veckor innan jag börjar nya jobbet. Det ska bli riktigt najs med vanliga arbetsdagar och lediga helger! :):) Men jag kommer att sakna mina härliga arbetskamrater på Kronis! <3

Lite bilder från vad vi har hittat på sista veckan innan ni gav er i väg ut i värden:





Ciaao

 

 

Kommentera här: