2

A Thing About You




Valborg firades med dunder och brak trotts att jag personligen planerat att vänta med festandet tills på lördagen. Och hjärnan bakom detta felsteg var så klart Lina som vanligt! ^^ hehe men måste säga att der vart en riktigt rolig kväll. Började med förfest hemma hos Lina med tjejerna där det spelades lömska sanningssplel och sveptes alkohol. Vissa var också blondare än vanligt! Citerat från "jag har aldrig" leken: "Jag har aldrig haft sex med en kolega" A- Räknas det om man inte arbetar tilsammans? ^^ haha inte förvånad över vem som drog den snillerika komentaren i alla fall :P Efter förfesten så vart det Taxi upp till Garagegatan. Och villken Taxi chaffis vi fick sen! :D Han sprängde nästan högtalarna för våran skull! Riktigt rart av han så han fick typ 100% driks av oss.. lättlurade som vi är :P Sen vart det till att njuta av festen och lite allsång och akustisk gitarr ifårn grabbarna. :) For hen vid tvåtiden för att ladda om för jobbet som olykligtvis började redan 7.30 dagen därpå!! Hade aldrig kommit upp om det inte vore för min ängel Lina som var väcknings vakt! <3 Inte den bästa i det här fallet kanske dock. Hon hade trillat in i lägenheten först vid 5 tiden på morgonen och med endast en timmas sömn försökt att bryta sig in till mig för att uppfylla sitt löfte om väckning. Problemet var bara att hon försökte komma in till mig med sin egen nyckel ^^ Slutade med att hon frustrerat började banka på dörren och yla efter mig. Och som tur var reagerade jag på det sorgliga ljudet :P hehe Tack för väckningen L! <3 Jobbet gick turligt nog riktigt bra. Nykter och pigg efter lite koffein och mycket vatten! :P Vart även en tur ut till Åtorp för att kika på Linas blivande kattunge! Och guud så söt den var! Är fruktansvärt avund! Har dock förbjudigt mig själv för att skaffa några fler husdjur i år! En valp fårn Ella nästa år kanske?? (A)

Annars den här veckan har jag jobbat och fixat lite på hemmafronten. I dag har jag vart ute och gödslat gräsmattan med förhoppningarna att den ska se lite finare ut till sommaren så att vi kan ha många mysiga grillkvällar! Sen har jag vart uppe och suttit ute i solen en stund med Jen och Gyrre. Och lekt med världens sötaste hundvalp! :D ååhhh.. inga nya djur i år!

För att förutspå framtiden lite så är planen att i morgon blir det fix, jobb och sen kommer vackraste Rickee hem på besök! :D Och på fredag blir det en timmas Zoonterapi, jobb, och sen vidare till Karlstad för en tvådagars med R! :)<3

Men nu ska jag gå och kolla så att linas bror uppförsig och fråga om han vill följa med ut på en promenad med stumpan :)
Caioo <3

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

HAHA du är bäst älskling ! <3

2 elin:

skriven

hehe :P <3

Kommentera här: