0

If You Could Read My Mind

Full rulle hela dagen har det vart i dag. Var uppe vid tio för en morgon promenad med stumpan och ladda upp för 30 min ryggmassage! :D Kommer dit och får se att det har blivit framflyttat tills på måndag! :O sikken besvikelse! Så istället vart det en tur ut till Håkanbol för att klippa alla gräsmattor. Fick även en snilleblixt och stal mamma och pappas gräsklippare så att jag äntligen kunde ta itu med våran. Den vi har är så sorglig att man blir gråtfärdig när plätten måste klippas! Men nu är det äntligen gjort! Nästa punkt på schemat vart en tur in till Anna fisans butik för att småprata och göma undan lite varor som jag vill ha när lönen ramlar in! :P Efter det vart det en halvtimmas zonterapi! Och det börjar kännas lite skillnad nu faktist så jag hoppas hoppas verkligen att det fungerar! Längtar efter att kunna börja träna ordentilgt igenn! Efter det var det bara att ladda om för en kväll i stallet med Emelie. :) Började med att hon fick prova på att rida min buse Sweetie. och det gick riktigt bra förutom att hon var lite halt på vänster bak. det gillar vi inte. Men hon var på gott humör så en kvarts skritt vart det i alla fall. Sen hade vi tänkt att prova att rida ut tillsammans med Fioentina och Maggan. Men det vart ingen större succe. Lagom tills vi var redo att bege oss ifrån stallet fick Fioentina spel och slängde av mig, fick sadeln på magen och for iväg i all världens fart. Lyckades dock efter en stund med att fånga in henne utan att någon av oss skadats. fick av henne sadeln och skickade emelie på att gå lite med henne medans jag samlade in stigbyglarna som farit all världens väg. och sen var det bara att sadla om och skritta lungt på grusplan en stund så att hon fick se att det inte var ngt farligt. Och nu senast på kvällen har jag vart ute på långpromenad med Jenki. En vana vi har börjat med denna vecka. något jag hoppas fortsätta med! :) Men nu ska jag ladda ner en film som jag har sett typ fyra gånger men fortfarande aldrig fått se hela! Det ska vi göra ändring på i kväll. Nu finns det inga störningsmoment! ;) <3
Ciaao <3

Kommentera här: