0

How You Remind Me



En bild till minnet av studenten -08  :)
__________________________________________________________

Det sägs att familjen man föds in i bara är en startpunkt. De matar och klär och tar hand om en tills man är redo att bege sig ut i världen för att finna sin egen stam.


Och ja för min del längtar efter sommaren när nästan hela min nuvarande stam kommer att finnas på hemmaplan! :D Funderar på att fira detta och hyra lokal och köra temafest! Något vi funderar på i alla fall.. :)
Annars har jag vart nere i Lyserkil en vända och njutigt lite av försommar vädret. Utöver det har den senaste tiden spenderats i min lägenhet med feber. Men börjar kännas bättre nu. Känns som att det inte kommer att bli några probelm att jobba i morgon i alla fall. :)

Men nu har jag lite att fixa här hemma. kan inte fatta hur jag lyckas stöka ner så mycket när jag iprincip bara har sovit i en vecka. Men grisigt i stian äre! :P

Ciaao <3

Kommentera här: