1

Spending my time.



Vaknade med årets förkylning i morse! Gud vad jag hatar ödets ironi ibland! Har jobbat två veckor i streck och när jag äntligen har en ledig helg då går jag och blir förkyld! HA!
Men men har i alla fall jobbat i dag. halvtid som paketererska ist för kassörska dock. Gud så mycket kunder vi har fått. Har hjälpt storhandlarna med att packa så att vi ska kunna beta av köerna snabbare. Det har i alla fall resulterat i att dagen har gått ganska så fort. :) Nu sitter jag och kurerar mig med te som jag inte tycker om men som lindrar härligt i halsen. Hoppas på bättre dagar i morgon! Då blir det först en tur i till karlskoga för att handla och få en förtitt i AnnaFis nya butik! :D Det ska bli roligt! :) Och sen på kvällen blir det den efterlängtade fläskfelen! :P Nej men nu måste jag kela lite med fanta innan hon äter upp mig! Jag förstår inte vem som har lärt henne en massa hyss?? Vem är den skyldiga!? :O

ciaao <3

Kommentarer:

1 Brüno:

skriven

Uppdatera bloggen förbövelen!

Kommentera här: