0

En vecka med grannen i Beck!

Härliga grejor! ;)



Jag veet jag har gjort det i genn! Dålig uppdatering. sry. (A)
Jag ska få en ny granne!! Och inte villken granne som hällst! Den bästa man kan tänka sig nämlingen. :D Nu behöver jag aldrig känna mig ensam igenn. :P hehe
Annars så har jag jobbat röven av mig senaste tiden. Känns som att jag aldrig är ledig. Men det är nog att ta i lite i överdrift. Något sorgligt som har hänt senaste tiden är att jag har blivit tvungen att skjuta upp BRT utbildningen till nästa år! :( Skulle ha åkt iväg på första delen av utbildningen på måndag men min axel är inte i gott skick ännu för att klara av det. Och missar jag den kan jag inte göra den delen som är i höst! Riktigt trist! Men får ta nya tag! Än ger jag inte upp! Så nu är det sjukgymnastik som gäller för hela slanten!

Men nu är det läggdax. :)
Ciaao <3

Grattis Aan 21 år! - Nu är du lika mycket tant som jag! ;) <3

Grattis Elin 20 år! - Välkommen till vuxen världen! Antirynkkräm nästa! ;) <3

Kommentera här: