2

21 år!

Det började men lite firande i förväg. Åkte ner till Jönköping och hälsade på Bea och Anna för en helmysig kväll med pizza, cider, spel och film! :)
Sen på själva födelsedagen som var i går åkte jag först in till Kga för att röntka axeln. Får reda på resultatet på måndag! Efter det Vart det årets första dopp i älven med grabbarna på station! :D Vi tränade livräddning ute på is! Riktigt roligt! ser fram emot nästa vecka då det är samma övning med nästa lag! :)
Efter det vart det en tur in till Karlskoga och farmor! :) Hon hade fixat en bit prisesstårta till mig! Jätte gulligt! Och så fick jag 2 par jätte fina vantar som hon gjort åt mig med pengar i. :)
Och i dag ser vi fram emot att träffa Sara som är hemma ifrån usa! :D
Ciao <3

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

Bilderna på min blogg är jättefina Elin! ;D riktiga mästerverk ;-) haha

Hoppas iallafall att du hade en bra födelsedag & att du är bättre i axeln :)

Love <3

2 elin:

skriven

haha ingen tvekan om den saken! vart fick du tag på dom snygga modellerna tro? ;)

Den var toppen! :D

Nej inge bättre ännu men vi hoppas på framsteg! :)

Pus o kra <3

Kommentera här: