0

Vänner är som stjärnor! Du ser dem inte jämt men vet att dom finns där.


suck kan ni inte bara flytta hem hela bunten! Ni kan få bo i mitt vardagsrum om ni vill? :P Det är lite trist i Degen när allt studerar på annat håll. ^^ För det finns ju så mycket att göra här menar jag! :P Dagen till ära har jag besökt dropin solariet och vart ute på en långpromenad med stumpan. Jag hann även klämma in disken innan det bar iväg till jobbet! *stolt* Jobbade kvällen tilsammans med Agneta och Elin i dag. Icas alldeles egna brandkvinnor? haha det råkar vara så att båge Agneta och Elin har fått gratulationer för det nya jobbet! Vi ser väl lika danna ut hela personalen kanske :P Lite roligt faktist! :)
Har btw. fått ett träningsprogram som ska hjälpa mig att motverka inflamationerna som jämt och ständigt får för sig att dyka upp i min axel! Känns riktigt bra! Börjar med stora steg! (dvs. 1 kilos vikter) Jag kommer att få träningsvärk! :O ;) Annars händer det inte så mycket här hemma. I morgon blir det mera jobb och på lördag det samma. Och bio på kvällen med pappsen! :) Lite trist att det är han som betalar och där av får välja film men.. :) Sen på söndag ser vi fram emot Fläskfile och film! Najs! :)
Men nu ska jag krypa till sängs och låtsas att jag är på solsemester! Det är snöstorm här utanför. suck!
Blue Crush blir kvällens film! :)
Ciaao <3

Kommentera här: