0

And sometimes if you have just the right vjuv and the right castle you can build the foundation for your new history all by your self



Har fått yttligare klagomål på dålig uppdatering så vi gör väl ett nytt försök då :)
Har vart sjuk i en vecka med kris på jobbet så har jobbat i alla fall. Ingen större hitt! Men har bestämt mig för att i morgon vänder det. Då ska jag vakna frisk! :)
Annars under veckan så har min kära farmor fyllt 70 år, så jag har vart inne och ätigt tårta och tittat på filmer ifårn när jag var liten. Det visade sig att jag var riktigt usel på att bygga sandslott + att jag tyckte om att klättra upp på tak! :O Och här talar vi om när jag var ca 2 år! Sanslöst!
Annars är det KT som har haft nöjet att blogga åt mig denna vecka med en stor hemsk bild på framsidan med rubriken "Kommunen har fått sin första kvinliga brandman" !! Men det roligaste är endå den lilla rutan dom lagt till mitt i repotaget "Jag brukar vara duktig på att inte vakna av väckarklockan, men jouren låter rätt rejält så det ska nog gå bra." haha där fick arbetskamraterna något att skratta över! :)
suck! ^^ nu vart jag störd på msn och fick skriv torka! Lite skön typ denna dära :P
ciaao <3

Kommentera här: