0

All some of us can do is stay close to home and hope were not forgotten.. :)


Det vart ingen fleskfile i dag. Istället vart det en underbart låång sovmorgon följt av en pormenad i solen med stumpan och Lax! :) Efter det har vi vart och besökt Svanis så att jag fick kolla in lägenheten som jag inte hade hunnit se ännu. Helt ok! :) Sen hade jag tänkt att klämma in en stund på solariet så Lax släppte av mig där. Men inte då det var låst! :O Dåligt! Och ingen mobil hade jag med mig heller så kunde inte ringa Lax och be han vända om för att komma och hämta mig så jag fick gå hem! Lyckat! ^^
Men i alla fall nu på kvällen har vi vart iväg och trönat en stund. jag körde mina axelövningar och lite ben medans Lax biffade på som vanligt! :) Och nu sitter jag hemma och är rastlös! najs!
Ciao <3

Kommentera här: