2

Sommar 2010


Haha vad värdelös jag är på att uppdatera bloggen! :)
Men nu jävlar börjar det hända saker! Febern är som bortblåst och orken börjar komma tillbaks. Lägenheten håller på att få sig ett lyft med nytt golv i köket bla! :D <3 Det gammla är en tagedi för sig! Lillebror flyttar in i villan i slutet på månaden. Villket gör storasyster mycket glad! Då har jag både lillebror och bästa vän bara en dörr bort! :D <3 Tiffany ska till skroten. Synd men sant! ;) Är tillbaks på jobbet igenn. Måste erkänna att jag har saknat det trots att det är jobbigt att jobba! Men det är så fruktansvärt tråkigt att inte jobba!! Har Möblerat om i vardagsrummet med. Otroligt nöjd med resultatet. Tror att Ella och Fanta gillar det med. Nu har dom fått en matta att bråka på.:P Har gjort en plan för att börja spara, år 2011 ska bli rikt med upplevelser. Fjällvandring med pappa är planerat! Och han ska inte tro att han kan backa ur! Brandmansutbildningen börjar till våren och då ska vi vara redo med konditionen på topp! Sen tänkte jag plugga några kvällskurser på tillskärarakademin nästa höst. Dvs. om jag har lyckats hålla min plan och har råd med det! :) Axeln börjar kännas bättre med. Vem vet zoonterapin kanske gjorde lite nytta i alla fall! :D
Där har vi vad som händer framöver i alla fall. Men efterssom att jag har vart så dålig på att uppdatera bloggen kan jag ju ge en kort sammanfattning på hur sommaren har sett ut. Den började med tropisk värme och vackert väder. Dock var en annan sjuk då och spenderade mestadels av tiden sjukskriven och till sängs. Men sista månaden nu. När sommarvädret såklart vart som bortblåst har det vankats Festeval och mycket annat roligt! Sommarens höjdare var så klart Europe live! :D Sjuuukt bra! <3 Tack Lina för att du lurade mig att köpa biljett till PIP även detta år! :P

Men nu hinner jag inte skriva mer. Har mycket jobb att ta igenn efter sommaren så jobbar typ jämt. Denna dagen är inget undantag. Hare bra!

Ciaao <3

Kommentarer:

1 Elin Nilsson:

skriven

Jag hejar på dig Elin!

2 elin b:

skriven

haha tack elin! Jag jobbar på det! (A)

Nej då det gör jag faktist. Har inte nått målet riktigt än dock. Men snaart!

Kommentera här: