0

Milk And Toast And Honey

Dax för en ny uppdatering känner jag. :) Helgen började helt fantastiskt med en heldag på Selma Spa, tilsammans med mamma, farmor, Kristina, Maria, Bella och Fia. :) Sen på kvällen bjöds det på middag hemma hos kusinerna som pappa och Nenne hade fixat iordning. Var planerat övernattning med men åkte med mamma hem senare på kvällen. Och sen i lördags var det bara att packa om väskorna och bege sig till Karlstad och Rickard. :) Hände ett litet missöde på vägen dock. Stannade på en mack för att införskaffa lite groggvirke och vart påbackad av en stor bil när jag skulle åka ut! :O Så nu väntar jag på att få bilen lagad eller utdömd.. :( Men i alla fall så var inte skadan så illa att jag inte kunde fortsätta min biltur. :) Väl i Karlstad vart det en stund slappande med tanke på att *någon* var bakis. :P Sen for vi vidare till Åmål för en kvälls festande. Och en riktigt trevlig kväll vart det med. Dagen efter var inte riktigt lika rolig dock. Trode att jag överlistat baksmällor men uppenbarligen inte. Vart en mysig men mycket seg dag. Och i dag är jag inne i Kga och sitter i butiken en stund åt anna. :) Och så har jag vart på verkstan så att en bilmeck har kunnat dömma hur alvarliga skadorna på Tiffany var. Han misstänker att hon kommer att bli utdömd. Men jag fick behålla henne tills vidare så att jag slipper bli billös. Fungerar bra så länge det är ljust ute med tanke på att jag bara har en lampa. ^^
Men nu ska jag försöka hitta ngt ätbart i annas kylskåp. Hummm.. En brun banan? Njaa tror att vi rensar lite här innan vi äter :P
Ciaao <3

Kommentera här: