0

Release yore ambitions


Dagen till ära börjarde ute i stallet. Och efter det vart det en biltur upp till Vansbro för att hämta bästa Angelica! :D Väl tillbaks i Degerfors så vart det Pizza med mamma, pappa och Erik. Och nu på kvällen har vi vart på fest hos Sabina en stund och nu senast har jag och Lax vart ute på en promenad med stumpan. Men nu blir det film och sova! I morgon ska vi till Kristinehamn och tävla och efter det blir det en tur till stallet! :)
Ska tatuera mig på måndag! :D Enda problemet är att veckan efter har jag nästa brandmans test vilket oturligt nog är simtestet! HA! Vilken tur jag har! Aja simma kan jag ju så det borde inte bli något problem.. Får väl be någon att tejpa över tatueringen åt mig så att den inte blir förstörd bara..
Nej nu väntar någon bra film! :)
ciaaao <3


Kommentera här: