2

Brandkvinna


Ska vara med på första intärnövningen på brandstation i morgon! Härligt! :D

Annars så firade vi morfars födelsedag och mamma och pappas bröllopsdag i går. Stackars Erik och morfars nya köna! Vi är allt en bra lustig familj kan jag lova! Efter det vart det en tur till stallet för att rida Fioentina innan mitt tvåtimmars pass på Ica. Sen vart det Wickan med Lax och Svanis! :) Måste ju säga att det finns roligare människor att gå ut med! Men äre bara dom hemma så får man väl överleva vid black jack bordet! ;)
Så i dag har vi vart bakis och i stallet. Och i morgon blir det en tur dit igenn med Emelie innan övningen! :)
men nu ska jag gosa med Fanta! :)
Ciaaao <3

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

Har du äntligen fattat varför jag inte VILL ha en utekväll me dom herrarna ? ;P

2 elin:

skriven

yes! nu är det inpräntat i mitt huvud med! :P

Kommentera här: