1

Elin har hör och häpna vart ute och ridigt! :D

..och inte bara en häst utan två! :) Är jätte stolt! :D
Åkte ut till Håkanbol i morse för att jobba ikapp lite.. hann inte mer än att starta datorn innan pappa släpade med mig hem för lite mat innan han och mamma for iväg på ennu en resa till Polen.. och medans jag satt där, och försökte förklara för min mor att anledningen till att jag vägrade tillägga brockolin på min talrik var pga. att det inte är en grönsak utan ORGÄS"!", fick jag ett sms från Ellionor som undrade om jag inte hade lust att hänga med henne till stallet. Och vist var det betydligt mer lockande än att ta ikapp några timmar på jobbet! Så var bara till att fara hem och byta om och bege sig ut till ödelandet Åtorp! :) Så har under dagen hunnit med att rida två busiga men härliga ston. Sen var vi ute och gick med en tjej som inte hade några skor. Och efter det har vi mockat, matat och fräcat upp 6 st hästar! :) Var hemma först vid en halv 8 på kvällen tror jag. Sen efter det har jag hunnit med att färga håret, kolla på en film och inspekterat Svanis nya villa. Där stötte jag även på ett par onyktra pojkar som har sletigt hela dagen med att göra stället beboligt! Och vist hade dom gjort ett bra jobb också! :) (Så Bea du behöver inte vara orolig när hon kommer hem! det fick godkänt!! ) ;) :P
Men nu ska jag ta och krypa till sängs... :)
Ciaaao <3

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

Jag hoppas du har rätt Elin! ;)

Kommentera här: