0

Thyreos - Norrköping






http://www.myspace.com/thyreos



..vart det i fredags! Jobbade först 07.45- 14.00, sen var det bara till att kila hemmåt och ducha äta klä sig och fixa håret! Sen vif 3-tiden kom Anna panna. Och så fort vi var klara for vi upp till Linda och började snappsa och hjälpa Linda och Helen att bli klara innan Lindas mor kom och hämtade oss och skjussade ner oss till Medborgarn där bussen kom och hämtade oss! Sen var det bara till att festa hela vägen till Norrköping. Och dit kom vi fram precis i tid för Thyreos spelning. Riktigt bra var dom! Bäst om jag för säga det, inte för att jag lyssnade på några av de andra banden.. men endåå :) Men dom gick ju vidare i alla fall så det kanske blir ännu en tripp till Norrköping om en månad om vi har tur. :) Kom hem med bussen vid tre på natten. Var planerat efterfest hemma hos Linda och Anders. Men en annan hade ju sovigt som en stock på bussen hem så jag och Johan gick hem och la oss och sov ist. Får ta igenn efterfetsten nästa gång! :) Sen i lördags gjorde jag inte allt för mycket, sov och kollade på film. Och på kvällen vart det en tur ut till Åtorp för att kolla på fotboll, och äta pizza :) och i går vart det till att jobba på Kronis. Det var jag, Madde och Johan som stängde. Var ute på 6 min. Duktigt gjort tycker jag! :) Men nu hinner jag inte skriva mer ser jag. Ska i väg på styrelsemöte med Degerfors ok! :)
Ciaaao <3

Kommentera här: